Solidarity of Arts
Solidarity of Arts
Solidarity of Arts
Solidarity of Arts
Solidarity of Arts
Solidarity of Arts
Solidarity of Arts
Solidarity of Arts
Solidarity of Arts
Solidarity of Arts

Solidarity of Arts Festival to wielkie święto kultury. Najwybitniejsi polscy i zagraniczni twórcy przybywają do wyjątkowego dla Europy miasta by wspólnie realizować oryginalne projekty najwyższej artystycznej próby. Wielkie wydarzenia i wielkie emocje.

Naszym zadaniem było przeniesienie tych emocji na Facebooka w czasie sześciu kolejnych edycji.

To muzyczne wydarzenia “z plusem”:
Marcus+ Marcus Miller, Leszek Możdżer, Angélique Kidjo, Louis Cato i wielu innych (2011)
Stańko+ Tomasz Stańko, Quincy Jones, Richard Bona, Chaka Khan i wielu innych (2012)
McFerrin+ Bobby McFerrin, Gil Goldstein, Urszula Duziak i wielu innych (2013)
Esperanza+ Esperanza Spalding, Wayne Shorter, Herbie Hancock, Marcus Miller, Leszek Możdżer i wielu innych (2014)
Swing+ Patti Austin, Kurt Elling , Stanisław Soyka, New York Voices, Pasadena Roof Orchestra i wielu innych (2015)
Górecki + Leszek Możdżer, Mariusz Patyra, Motion Trio, Atom String Quartet (2015)
Kilar+
Koncert poświęcony muzyce filmowej Wojciecha Kilara z udziałem dwóch orkiestr symfonicznych(2016)
Jimek+
Radzimir Dębski, NOSPR, Kaliber 44, Naturally 7, Miuosh, Łona&Webber i wielu innych (2016)

To także liczne instalacje artystyczne, pokazy filmowe, koncerty muzyki klasycznej oraz Neptuny, czyli nagrody przyznawane przez Prezydenta Miasta Gdańska.

Pod względem statystyk było bardzo dobrze. Ale liczą się przede wszystkim realne emocje i nawiązywanie kontaktu z ludźmi. Po ogromnej liczbie interakcji, komentarzach, polubieniach, komentarzach i udostępnieniach widać, że przyjęta strategia contentowa okazała się trafna.

Przez czas trwania kampanii udało się przyciągnąć bardzo wielu fanów muzyki na profil festiwalu Solidarity of Arts, który stał się miejscem wymiany poglądów na tematy związane kulturą. Osoby te z pewnością zostaną z nami i będą oczekiwały na kolejne interakcje oraz informacje o kolejnej edycji.
Wszystkie założenia odnośnie działań na facebooku udało się spełnić:

• Przyciąganie coraz to nowych, wartościowych fanów wydarzenia.

• Ciągłe podtrzymywanie interakcji z obecnymi fanami.

Zachęcanie fanów do samodzielnych działań na profilu (publikowania muzyki, zdjęć, dyskusji)

• Działania „poza” profilem – nawiązywanie interakcji z użytkownikami innych stron.

• Bieżące informowanie o festiwalowych wydarzeniach.

• Dostarczanie grupie docelowej użytecznych informacji.

Wszystkie te działania miały na celu wypromowanie wizerunkowe festiwalu oraz poszczególnych wydarzeń, demonstrację użyteczności facebookowej strony SofA oraz zachęcenie fanów do regularnej partycypacji i pozostania w gronie subskrybentów na kolejne edycje.

Solidarity of Arts

  • Repertuar
  • event
  • facebook
  • video
 

Clients

client logos
Back to top