koncz bez strachu
koncz bez strachu
koncz bez strachu
koncz bez strachu
koncz bez strachu
koncz bez strachu

Społeczny Komitet ds. AIDS pod patronatem Organizacji Narodów Zjednoczonych (UNDP) oraz Open Society Foundations zorganizował ogólnopolską kampanię społeczna, promującą używanie prezerwatyw jako jedynej w 100% skutecznej metody ochrony przed infekcjami przenoszonymi drogą płciową.

W ramach wydarzenia powstały trzy spoty kampanii „Kończ bez strachu”, ich roczna emisja jest zaplanowana zarówno w telewizji jak i w radiu. Koncepcja kampanii zakłada także ekspozycję spotów przed seansami filmowymi w wybranych kinach na terenie kraju. Inne przejawy kampanii: dwie konferencje prasowe, obecność na letnich festiwalach, internet, warsztaty dla licealistów.

My stworzyliśmy oprawę kampanii – zaprojektowaną jako przeciwwagę do bardzo poważnych i nieco posępnych spotów. Zajęliśmy się kompletną identyfikacją akcji, stworzeniem oryginalnej strony internetowej, fanpage oraz gry interaktywnej.

 

Zachęcamy do odwiedzenia strony akcji!

koncz bez strachu

  • Repertuar
  • branding
  • facebook
  • www
 

Clients

client logos
Back to top